Mobilna reklama - o marketingu w terenie

Dodane: 29-07-2017 03:45
Mobilna reklama - o marketingu w terenie przyczepa reklamowa

Reklama , krótka definicja z Wikipedii

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Wielkość przyczep reklamowych

Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że mogą być one bardzo dobrze widoczne. Jednak należy podkreślić, że również niewielkie przyczepy reklamowe mogą doskonale spełniać funkcje sprzedażowe, jeżeli tylko zostaną one odpowiednio zaprojektowane i przygotowane. Widać więc, że wielkość przyczepy nie stanowi większego problemu dla pracowników firm reklamowych.

Ważniejszym aspektem wydaje się być jej mobilność, ponieważ zachowanie takiej mobilności sprawia, że reklama może trafić do większej ilości odbiorców, a w związku z tym reklamowany produkt może się dużo lepiej sprzedawać. Wiadomo tymczasem, że zachowania takiej mobilności jest obecnie stosunkowo proste co oznacza, że reklamy mobilne wydają się być bardzo atrakcyjne.


Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna