O cenach

zyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferoweNiech profesjonaliści zajmą si

O cenach

Ceny_transferowe Przykład- cytat z Wikipedii

b) Zostanie ustalona na 450 000 EUR (powyżej wartości rynkowej) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Niech profesjonaliści zajmą się Twoją księgowością

Jeżeli prowadzisz swoją firmę to na pewno już nieraz przekonałeś się, jak wiele kosztów ona wytwarza. Zapewnienie powierzchni biurowej swoim pracownikom, zakup oprogramowania, wypłaty miesięczne dla księgowych? Jest tego tak wiele, że nie ma wątpliwości, iż każdy szef chciałaby zrobić coś, by zakończyć niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Okazuje się, iż jest to możliwe. Jak? Jeżeli zdecydujemy się przenieść dział księgowy do biura rachunkowego, to okaże się, że nie musimy narażać się na zbędne koszty. Do naszego zadania będzie należało tylko dostarczanie dokumentów i czekanie na ich odbiór. Wspaniałą wiadomością jest też to, że biuro rachunkowe załatwi za nas sprawy w ZUS-ie i w Urzędzie Skarbowym. Czego chcieć więcej?


Twoje nowe biuro rachunkowe

Jeżeli prowadzimy swoją firmę, to na pewno nieraz zastanawialiśmy się nad tym, co zrobić, aby obciąć koszty jej utrzymania i zmaksymalizować dochód. Okazuje się więc, że na wielu polach można faktycznie dokonać pozytywnych zmian. A w księgowości? Ta działka bardzo często jest zmorą dla przedsiębiorców, bowiem to tam powstaje często zamieszanie i to tam nigdy nie kończy się lista papierów do przejrzenia? Jeżeli nie jesteśmy więc zadowoleni z pracy naszego działu księgowości, to go usuńmy i przenieśmy całą tę biurokrację do biura rachunkowego, w którym profesjonalnie naszą księgowością zajmą się osoby znające się na rzeczy. W ten sposób zaoszczędzimy wiele pieniędzy, nerwów i czasu, a dodatkowo nie będziemy musieli wynajmować powierzchni pod dział księgowy. Jak widać ? same plusy.